.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محروميت دوباره تيم واليبال كاله آمل

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال از محروميت تيم كاله آمل در ديدار خانگي آينده اين تيم در ليگ برتر بدون حضور تماشاگران از سوي فدراسيون واليبال خبر داد.

محمود حداد در حاشيه سفر به مازندران گفت: اين محروميت در پي فحاشي‌هاي زياد برخي هواداران در چند بازي اخير خانگي تيم كاله در آمل به بازيكنان و مربيان تيم‌هاي ميهمان به ويژه ديدار آخر اين تيم برابر پتروشيمي بندر امام از سوي فدراسيون واليبال اعمال شد.

وي افزود: به علت اين حركت تماشاگران آملي، محروميت يك جلسه‌اي بدون حضور تماشاگران براي كاله در نظر گرفته شده بود كه با درخواست مسئولان كاله و پيشكسوتان مازندراني به حالت تعليق درآمد.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال تاكيد كرد: در همان موقع نيز به مسئولان كاله هشدار داده بوديم درصورت تكرار اين حاشيه‌ها از سوي تماشاگران، محروميت براي كاله آمل اعمال و بازي تيم كاله در خارج از مازندران برگزار خواهد شد.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال تصريح كرد: اين محروميت روز گذشته به مسئولان تيم كاله آمل نيز اطلاع داده شد.

وي ابراز اميدواري كرد؛ با ايجاد فضاي خوب برگزاري مسابقات براي بازي‌هاي خانگي كاله، در فصل آينده چنين مشكلات مشابه‌اي گريبانگير تيم كاله نشود.

دو تيم كاله آمل و پيكان تهران در مرحله نيمه نهايي مرحله حذفي باشگاه‌هاي كشور در دو ديدار در تهران و يك مسابقه در آمل به مصاف هم خواهند رفت كه بازي در آمل بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

پيش از اين نيز در پي شكست ديدار رفت تيم‌هاي كاله آمل و پتروشيمي بندرامام از هفته پنجم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي كشور در سالن ورزشي پيامبر اعظم آمل، تماشاچيان آملي در پي باخت تيم كاله برابر پتروشيمي در اعتراض به قضاوت داور مسابقه به سمت وي حمله‌ور شده و صندلي‌هاي سالن مسابقه را شكستند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.